Politika kvaliteta
Politika kvaliteta firme ELEKTRO zasniva se na sledećim osnovnim principima:
-
sprovođenje i poboljšavanje sistema menadžmenta kvalitetom usaglašenog sa zahtevima standarda SRPS ISO 9001: 2015;
-
preispitivanje i pridržavanje zahteva sistema menadžmenta kvalitetom i poboljšavanje njegove efektivnosti i efikasnosti radi neprestanog napretka firme, kako od strane rukovodstva, tako i svih zaposlenih;
-
prepoznavanje, zadovoljenje i stalno proveravanje potreba, zahteva i očekivanja naših korisnika i tržišta;
-
uspostavljanje i negovanje partnerskih odnosa sa eksternim isporučiocima i svim poslovnim partnerima firme u cilju ostvarivanja zajedničkih interesa;
-
očuvanje ugleda i prepoznatljivog imidža firme na tržištu i u društvenom okruženju, putem poslovanja uz puno pridržavanje ugovorenih i drugih prihvaćenih obaveza, kao i putem prisustva na tržištu proizvodima i uslugama pouzdanog i garantovanog kvaliteta;
-
poslovanje uz dosledno pridržavanje svih primenjenih propisa važeće pravne regulative, domaćih i međunarodnih standarda iz oblasti delatnosti firme;
-
planiranje u svim poslovnim procesima, praćenje ostvarivanja planiranih aktivnosti, donošenje odluka na osnovu objektivnih podataka i orijentacija na poboljšavanja i inovacije uz optimizaciju troškova;
-
sistemski pristup, planiranje i primenjivanje mera za bavljenje rizicima i prilikama radi preventive i povećanja efektivnosti sistema menadžmenta kvalitetom i poboljšavanja proizvoda i usluga;
-
sistematsko upravljanje ljudskim resursima, gradnja klime saradnje i unapređenje kulture timskog rada, kao i osećaja međusobnog poštovanja i poverenja uz osposobljavanje, obrazovanje i motivaciju zaposlenih;
-
uspostavljanje dobre interne i eksterne komunikacije kao osnove za prenošenje znanja i informacija i unapređivanje svesti zaposlenih o potrebi menadžmenta kvalitetom;
-
društveno odgovorno poslovanje i održivi razvoj sa ciljem zaštite i očuvanja životne sredine.